Ontvang gratis het boekje “Geloven in delen” met gebeden voor elke dag, thuis of in de kerk. Het boekje wordt via e-mail naar je verstuurd.

"*" geeft vereiste velden aan

PKN/Petrus/KIA/ZidK
0121t000000Qtk0AAC= Organisation Contact, 0121t000000QtjzAAC= Person Contact
Veld is leeg bij huishoudens anders Organisation Contact
Hidden
Campagne van de Actie: Digitaal gebedenboekje “geloven in delen” is 701Qu00000F3dgwIAB
0121t0000005tAMAAY=Household 0121t0000005tANAAY=Organization
Hidden
Alleen vullen indien een Organization met “Organization” anders leeglaten. Nodig voor SF Duplicat rules
Hidden
AccountName is samengesteld als Voornaam tussenvoegsel Achternaam. Bij een inzending van een Organisatie moet dit veld zichtbaar zijn
Hidden
701Qu00000F3dgwIAB = Digitaal gebedenboekje “geloven in delen”
7016N000000gkJ7QAI = Nieuwsbrief Petrus
CampaignSuite
DD slash MM slash JJJJ
In sommige gevallen moet de optin later ingaan zoals bijv. bij de veertigdagentijd
Aanhef
Naam*
Hidden
Optin Digitaal gebedenboekje "geloven in delen"
Ik ontvang ook graag…

*Lees hier de algemene voorwaarden

Gebedenboekje

Dit digitale gebedenboekje bevat 20 gebeden, gericht op het thema ‘Geloven in delen’. Een bron van inspiratie als je opzoek bent naar een mooi gebed aan tafel met je gezin, voor in je persoonlijke stille tijd of voor een bijeenkomst in de kerk of kerkenraadsvergadering.

Geloven in delen

Geloven in delen. Dat is wat Kerk in Actie doet: aandacht en zorg, geloof en inspiratie, geld en goed delen. Om mensen hoop te bieden en tot hun recht te laten komen. Of dat nu in hartje Rotterdam, op het platteland van Oeganda, in een oorlogsgebied als Oekraïne of in een vluchtelingenkamp in Griekenland is.

Wanneer ontvang ik het gebedenboekje?

Je ontvangt het gebedenboekje in jouw mailbox, meestal binnen 5 minuten.

Ik heb een gebedenboekje aangevraagd, maar nog niets in mijn mailbox ontvangen. Wat moet ik doen?

Controleer of de mail met het bestand niet in een spambox is beland. Vraag desnoods het gebedenboekje digitaal nog eens aan, eventueel met een ander e-mailadres. Heb je na meerdere pogingen nog niets binnen? Neem dan contact op met ons contactcentrum via info@protestantsekerk.nl, (030) 880 18 80.

Door wie wordt dit gebedenboekje mij aangeboden?

Dit gebedenboekje wordt jou aangeboden door Protestantse Kerk Nederland, Petrus en Kerk in Actie. Het thema ‘Geloven in delen’ is een thema van Kerk in Actie.